2777
2789

پسردار شدنو شنیدم

من حلیم رو با دارچین میخورم شما دوست داری با نمک بخور یا با شکر بخور. 😂تصورم از بعضی از نی نی سایتی ها پشمک حاج عبدا... هست تو همه تاپیکا پشماشون میریزه ولی بازم پشم دارن برای تاپیک بعدی 🤣🤣🤣🤣. آهای تویی که پاچه میگیری چخه چخه. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پرتقال، انار، توت فرنگی و انگور منابع عالی ویتامین C هستند.این میوه ها باعث افزایش سطح اسیدی در رحم می شود که بسیار مهم می باشد. 

اینو الان جستجو کردم تو نت، قبلا شنیده بودم نیم ساعت قبل رابطه توت فرنگی بخوری بچه پسر میشه

جدی؟

شنیدم. گفتن چون حالت قلیایی داره احتمال پسر شدنو زیاد میکنه

من حلیم رو با دارچین میخورم شما دوست داری با نمک بخور یا با شکر بخور. 😂تصورم از بعضی از نی نی سایتی ها پشمک حاج عبدا... هست تو همه تاپیکا پشماشون میریزه ولی بازم پشم دارن برای تاپیک بعدی 🤣🤣🤣🤣. آهای تویی که پاچه میگیری چخه چخه. 
پسررر. چون قلیایی هست. تاثیرشم زیاده. تمشک توت فرنگی خربزه سیب زمینی پخته مرباها  خیارشور و... ...

پس چرا نت لعنتی نوشته واسه دختردار شدن

من تو اقدامم ،هرروز کلی توت فرنگی میخورم

🌹

ببین کلا میوه ها خیلی تیریکی هستن، جنبه های مختلف دارن مثلا یه سری خواصشون واسه پسر خوبه یه سری دخت ...

توی همه ی سایت های خارجی نوشته بری ها مال دختر دار شدن ان

از جمله استرابری

اما بهترینش بلوبری هست

منم توی سایت های فارسی دیدم توت فرنگی واسه پسره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز