2789
عنوان

جنسیت

145 بازدید | 16 پست

راسته که میگن بیشتر اونایی که ناخواسته باردار میشن بچشون دختر میشه؟؟خیلی از اطرافیانم شنیدم

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

كاش منم ناخواسته باردار بشم دختر بشه😍😍😍

خدا مجدد منو لایق مادر شدن دونست میشه دعا کنید فسقلیم سالم باشه  مامان یه گل پسر خوشتیپ پنج ساله هستم🥰بچه دومم رو بخاطر مشکل دیسپلازی استخوانی دو سال قبل توی ۱۸ هفته از دست دادم قسمت نبود پسرکم بمونه برام دوستاي گلم ميشه دعا كنيد همسرم کارش خوب پیش بره و زودتر اسباب کشی کنیم  ♥️ کاش منم یه روزی تاپیک بزنم بگم بالاخره صاحب خونه ششدیم  

من ناخواسته باردار شدم بچم پسره ربطی نداره

روش پیشگیریت چی بود؟

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤

چه حرفایی رو میشنوه آدم..اینهمه فکرهای عقب افتاده از کجامیاد؟؟؟نه اصلا اینطور نیست..جنسیت جنین فقط به روزهای رابطه بستگی داره 

خدایا!ای محبوب من..به همه کسانی که به تو ایمان راسخ دارند آرامشی از جنس مصلحتت عطا فرما..

نه

دوستم بچه دومش ناخواسته بود قرص اورژانسی هم خورد اما پسره

کلا دوتا پسر داره

ببوسم خاک پاک جمکران را...تجلی خانه پیغمبران را...خبر آمد خبری در راه است... سرخوش آن دل که از آن اگاه است... شاید این جمعه بیاید شاید...پرده از چهره گشاید شاید...

طبیعی تازه ازدواج کرده بودیم بی تجربه بودیم یهویی شد یک ماه و نیم بعدش فهمیدم باردارم

مبارک باشه گلم

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792