2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اینجا یکی ب من گفت هرزه... 

چرا نمیخواید بفهمید اگر یکی مطابق معیارای شما نیست هرزه نیست.. 

من تیپای ازاد میزنم

مهمونی میرم 

اهل سیگار و مسروب

دوس پسرم دارم

ولی ن اهل غیبتم چیزی ک متاسفانه خانومای اینجا مثل تقل و نبات انجام میدن

ن دروغ میگم

ن تهمت میزنم

اره من هرزه 

ولی مهم اینه نمازمو میخونم

من هرزه نیستم

هرزه اون ذهن بیمارته... 

باشه حرص نخور آب بخور

But the beat goes on: da-da-dom, da-dom, dah-dah, dah-dah***تو فقط دلت بخاد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش با من❤❤.....های✋ مای نِیم ایز : ها؟؟🤔 مای نِیم ایز : وات؟؟🤔 مای نِیم ایز : عااااادلهههههه😎😒های کیدز🤚☺دو یو لایک وایلنس؟؟😀😀😐...آهای خوشگل عاشق °°° آهای عمر دقایق °°° آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍🎆...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more❤❤... Tut elimden beni çok sev... Kimseye ‌verme... Seveceksen ömürlük sev... Bir günlük sevme❤❤... ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤
اینجا یکی ب من گفت هرزه...  چرا نمیخواید بفهمید اگر یکی مطابق معیارای شما نیست هرزه نیست..&nbs ...

ولشون کن بابا .اینا روزی ده تا مهر نماز میشکونن اما زبونشون مث ماره ماااااار .بیخیال بابا

دعوایی ک آدم تو ذهنش با بقیه میکنه،صدبرابر بدتر از دعوای واقعی اعصاب آدم رو بهم میریزه.2سال خواننده خاموش بودم .تازه واردم زامبی ک نیستم😅
اینجا یکی ب من گفت هرزه...  چرا نمیخواید بفهمید اگر یکی مطابق معیارای شما نیست هرزه نیست..&nbs ...

شما هرزه نیستی 🌹 عصبی نشو 

تو زندگی حرفای زیادی میزنن آدما   جواب هر حرفی رو نباید داد 

نکه تو سری خور باشی    بعضی حرفا انقدر چرتن که ارزش جواب دادن ندارن 

ناتانائیل ! تنها خداست که نمی توان در انتظارش بود! در انتظارِ خدابودن؛ ناتانائیل یعنی باور نداشتن اینکه او هم اکنون حضوردارد...

وای خدا امشب چند مورد دیدم مثل شما که از دست بعضی کاربرا ناراحت شده بودن کاش یاد بگیریم قبل اینکه یه حرفیو بزنیم یکم در موردش فکر کنیم که طرف مقابلمون ناراحت نشه متاسفانه خیلی روزگار بدی شده 

این نیز بگذرد...                                   
خیلی ناراحت شدم

سعی کن انقد قوی بشی ک حرف هیچکس برات ارزش نداشته باشه 

دعوایی ک آدم تو ذهنش با بقیه میکنه،صدبرابر بدتر از دعوای واقعی اعصاب آدم رو بهم میریزه.2سال خواننده خاموش بودم .تازه واردم زامبی ک نیستم😅
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز