atresib مدیر استارتر عضویت: 1398/03/10 تعداد پست: 26864 عنوان حجامت 487 بازدید | 21 پست دیروز حجامت عام کردم...هنوز بی حالم...کی خوب میشم؟بی حالیم طبیعیه؟ لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید. 1398/03/21 | 16:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نرسي عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 2276 مشكلي ندارهميوه بخور و شربت عسل خوب ميشي یا صاحب الزمان ادرکنی
atresib مدیر استارتر عضویت: 1398/03/10 تعداد پست: 26864 من حجامت کردم هیچ مشکلی نداشتم کم خون نیستی ازمایش دادی؟ اخیرا از ندادم...خوش به حالت...من بی حالم و هر چی میخورم بیفایده است لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
atresib مدیر استارتر عضویت: 1398/03/10 تعداد پست: 26864 فکرکنم بدن به سردی یم ره .خودت کردی ی ادکتر تجویز کرد؟ دکتر تجویز کرد لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
ماماناشی عضویت: 1397/11/28 تعداد پست: 14175 حتما کم خون هستی شربت عسل و خرما بخور یه از هم بده که مطمئن بشی
ستاک عضویت: 1394/02/02 تعداد پست: 6908 دکتر تجویز کرد براچی؟به من گفته بادکش کنم 21جلسه .من مشکل نفخ معده دارم
ماماناشی عضویت: 1397/11/28 تعداد پست: 14175 براچی؟به من گفته بادکش کنم 21جلسه .من مشکل نفخ معده دارم نفخ معده با عرق زیره و نعنا خوب میشه و روده و معده باید تقویت بشه با ورزش
ستاک عضویت: 1394/02/02 تعداد پست: 6908 نفخ معده با عرق زیره و نعنا خوب میشه و روده و معده باید تقویت بشه با ورزش چه ورزشی؟
ماماناشی عضویت: 1397/11/28 تعداد پست: 14175 براچی؟به من گفته بادکش کنم 21جلسه .من مشکل نفخ معده دارم بادکش عالیه ولی راههای راحت تری هم هست تو چه مدت باید ۲۱ جلسه انجام بشه ؟؟؟
ستاک عضویت: 1394/02/02 تعداد پست: 6908 بادکش عالیه ولی راههای راحت تری هم هست تو چه مدت باید ۲۱ جلسه انجام بشه ؟؟؟ 40روز .گفت روز بهتره .اما من شبا انجام میدم یمک شب درمیون
ماماناشی عضویت: 1397/11/28 تعداد پست: 14175 چه ورزشی؟ حرکات پیچ در یوگا برای رفع مشکلات گوارشی عالی یه ماه خوب خوب میشه