2777
2789
عنوان

نی نی

126 بازدید | 7 پست

سلام خانما من ۱۷ام موعدم بود ولی پریود نشدم ب نظرتون فردا بی بی بزنم یا زود؟

تعداد رای : 16
نظرسنجی
فردا بزن
10
62%
چند روز صبر کن
6
37%
ی نفر ۱۴۰۰ساله که منتظره ۳۱۳نفره 😔😔      آقاجان کجایی                                                                                                                               میشه واسه حاجتم صلوات بفرستین😔😔                                     این جمعه و جمعه های دیگر حرف است آدم بشوم سه شنبه هم می آیی       ‌‌‌‌‌‌                       

روز موعدتم میزدی جواب میداد ایشالا بارداری

تو این سایت حرف حق زدن( حرف سیاسی) ⛔️⛔️⛔️⛔️پسرم تو خواهی خندید درست در جایی که روزی گریه کرده بودی💔🙎🏻‍♂️💔مارتیا مامان عاشقته💞💞 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


روز موعدتم میزدی جواب میداد ایشالا بارداری

ایشالا

ی نفر ۱۴۰۰ساله که منتظره ۳۱۳نفره 😔😔      آقاجان کجایی                                                                                                                               میشه واسه حاجتم صلوات بفرستین😔😔                                     این جمعه و جمعه های دیگر حرف است آدم بشوم سه شنبه هم می آیی       ‌‌‌‌‌‌                       

بچه ها منم هفدهم موعدم بود...امروز ناشتا بی بی زدم منفی بود...بعد از ظهر ترشحات قهوه ای داشتم رفتم آزمایش اونم منفی بود...اما هنوز پری نشدم...بنظر شما امکانش هست که چند روز اینده اگه پری نشدم ازمایش بدم و مثبت باشه؟

خدایا شکرت به خاطر نعمت فرشته کوچولویی که تو دلم گذاشتی💖💜💟 خداجونم تو رو به حق فاطمه زهرا دامن همه منتظرا رو سبز کن الهی آمین 🌹🌹
بچه ها منم هفدهم موعدم بود...امروز ناشتا بی بی زدم منفی بود...بعد از ظهر ترشحات قهوه ای داشتم رفتم آ ...

نمیدونم گلم 

دوستان اگه تجربه داشتن میگن 

ی نفر ۱۴۰۰ساله که منتظره ۳۱۳نفره 😔😔      آقاجان کجایی                                                                                                                               میشه واسه حاجتم صلوات بفرستین😔😔                                     این جمعه و جمعه های دیگر حرف است آدم بشوم سه شنبه هم می آیی       ‌‌‌‌‌‌                       
نمیدونم گلم  دوستان اگه تجربه داشتن میگن

ممنون گلم

خدایا شکرت به خاطر نعمت فرشته کوچولویی که تو دلم گذاشتی💖💜💟 خداجونم تو رو به حق فاطمه زهرا دامن همه منتظرا رو سبز کن الهی آمین 🌹🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز