2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اجی زیاد درد نداره...فقط موقعی ک خون میاد سردیشو احساس میکنی

مطمینی درد نداره؟حجامت عام میدونم درد نداره....ولی یه نفر میگفت  حجامتساکرال که تو گودی هست  شدیده...

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
مطمینی درد نداره؟حجامت عام میدونم درد نداره....ولی یه نفر میگفت  حجامتساکرال که تو گودی هست&nbs ...

اجی شاید منظورش جای زخمشه اذیت میکنه...چون هعی خم و راست میشه ادم اذیت میکنه

💖صلوات میفرستی برام
اجی شاید منظورش جای زخمشه اذیت میکنه...چون هعی خم و راست میشه ادم اذیت میکنه


شاید....عزیزم شما انجام دادی؟

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
دو هفته ایی یکبار انجامش میدم...دردش مث بقیه حجامتاس

من حجامت عام کردم تا الان هم سرگیجه دارم....من شش روز پیش....خوب میشم؟

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

این سایت

atishe | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز