2777
2789
عنوان

دلم گرفته

269 بازدید | 30 پست

سلام دوستای عزیز

امشب دلم خیلی گرفته، من شاغلم و باردار و حتی روزای تعطیل هم از صبح تا شب سرکارم و شوهرم مدتیه بیکار و توی خونه اس وقتی بعد از 12 ساعت سرکار میام خونه هم می بینم ک خونه بهم ریخته شده و باید خونه رو مرتب کنم غذا درست کنم و... 

همه اینا رو انجام میدم و تحمل می کنم

اما چیزی که نمی تونم تحمل کنم بداخلاقی های شوهرمه

بددهنه خیلی زیاد اصلا جرات ندارم باهاش حرف بزنم چون میدونم با داد و فریاد و توهین جواب میده😭😭😭😭😭😭😭😭

خیلی روحیه ام داغون شده و اصلا هم نمی تونم با کسی درددل کنم نه خانواده ام و نه دوستام ک شوهرم بعد عقد ارتباطم رو با تمام دوستام قطع کرد

خیلی تنهام😭😭😭😭😭😭

شب و روزم شده گریه طوری ک دیگ ذوقی واسه مادر شدن ندارم😭😭😭😭😭😭😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مجبورم حداقل برای خرج دوا دکتر و بارداریم برم سرکار 

به خدا مجبور نیستی منم مثل تو بودم کارمند شبکه بهداشت بودم  شوهرم میگفت من که نخواستم سرکار بری خودت داری می ری..الان دیگه نمی رم تا 11راحت میخوابم غروب ها هم می ره مسافرکشی،آدم ترم شده هر روز هم خرجی خونه و پولی که بخوام می ذاره رو اپن،قبلا تا می گفتم پول بده میگفت تو کارت خودت هست 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز