roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 عنوان جاری زرنگ 361 بازدید | 10 پست باید همچین چیزی بزنم تا بیاین بابا کمک لازم دارم واسه کک مک صورت کسی زالو انداخته خوب شده باشه؟هر کی انجام داده قشنگ توضیح بده منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا 1398/02/11 | 09:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
۰۰الهــــه_برفـــی۰۰ عضویت: 1397/02/20 تعداد پست: 11188 از جاریت بپرس 😑 💜💛❤️💙💚🧡 خدا جونم عاشقتم 💜💛❤️💙💚🧡 اگر درخواست دوستی میدین لطفا دلیلش رو توضیح بدید وگرنه بااحترام درخواست دوستی بدون دلیل نمیپذیرم
دختر_چشم_آبى عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 10740 من ديشب تو يه تاپيكي ديدم ميگفتن گل سرشور واسه كك و مك خوبه البته ايني كه گفتن نه ميدونم چي هست نه ميدونم چطور استفاده ميشه درمورد زالو هم اطلاعاتي ندارم I wish i could turn back the colck.I’d find you sooner and love you longer.To my lovely husband ❤️❤️❤️😍😍😍
aroos_khanoom عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 5251 عالی بود😂😂 گاهی اوقات باید از کنار اونایی که با محبت هار کردی بگذری و بگی"چخه"🙂
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 از جاریت بپرس 😑 بلد نیس😅 منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا
aroos_khanoom عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 5251 من یه بار زالو انداختم ولی نه برای کک ومک برای سردرد رو پیشونیم انداختم گاهی اوقات باید از کنار اونایی که با محبت هار کردی بگذری و بگی"چخه"🙂
roya469797 مدیر استارتر عضویت: 1397/03/22 تعداد پست: 6699 من یه بار زالو انداختم ولی نه برای کک ومک برای سردرد رو پیشونیم انداختم خوب بود؟جاش چقدر موند؟ منم مامان شدم بلاخره...۱۵ اسفند تستم مثبت شد...😍..۱۷ اسفند تیتر بتا مثبت..۲۶ آبان بغلش گرفتم دخترمو 😄😍چ روز خوبی بود ...انشالله قسمت همه منتظرا
aroos_khanoom عضویت: 1397/03/09 تعداد پست: 5251 خوب بود؟جاش چقدر موند؟ عالی بود قبل عید انداختم هنوز سردرد نگرفتم جاشم تا دوهفته بود گاهی اوقات باید از کنار اونایی که با محبت هار کردی بگذری و بگی"چخه"🙂
فااااااااااااطمه عضویت: 1396/04/30 تعداد پست: 2110 واسه جای لک روغن بادوم شیرین هر شب قبل خواب بزن.خیلی تاثیر داره میشه برام دعا کنین خدا بهم نگاه کنه؟