2789
عنوان

ختنه

117 بازدید | 4 پست

سلام مامانا،پسرمو ۴شنبه شب ختنه کردم دکتر گفت هیچ پمادی نزنم و فقط بعد ۲۴ ساعت تند تند بشورمش،پوشک سایز بزرگتر هم میبندم ک راحت لاشه و تند تند عوض میکنم،الانم حلقه ش نصفه داره جدا میشه،چ پوادی میزنن ایا حتما باید بزنم؟ از چ زمانی و تا کی؟ 

سلام

من تا افتادن حلقه تتراسایکلین میزدم.پماد چشمی

منم یه مادرم .  پسرمو دوسش دارم . ولی عزیزمو . به دست بی بی میسپارم . بی بی قبول کنه . بشه مدافع حرم... یه روزی به منم میگن مادر شهید ان شاالله...مادر که باشی ، آرمانت که شهادت باشد ، همت و چمران میپرورانی ... پای خاندان علی که در میان باشد ، خودم بند پوتین هایت را محکم میبندم میوه دلم ...   (واسه اونایی که میگن چرا آرزوی مرگ بچه تو میکنی میگم که شهادت و مرگ باهم فرق دارن . قبل ازاینکه قضاوت کنین ، درباره اجر شهید و فرقش با موت ، تحقیق کنین و بعد کنایه بزنین.)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کار به بقیه نداشته باش

هر دکتری روش خودش داره‌ ببین دکترت چی گفته

دو تا پسر داشتم گفتم یک دختر هم داشته باشم. اما علیرغم تلاشها و هزینه های فراوان سومی هم پسر شد. سه تا گل پسر دارم شکر خدا. عاشقشونم عاشققققق. ولی هنوزم دلم دختر میخاد. دل شوهرم هم دختر میخاد. بخاطر مشکلی که دارم، دیگه نمیتونم بچه دار بشم. رفتم بهزیستی رفتم کمیته امداد شاید بتونم دختر یتیمی پیدا کنم و مادرش بشم ولی قسمتم نشد. کارم شده گریه و دعا. ترو خدا هرجای ایران اگر دختر بچه یتیمی میشناسین که میتونه دخترم بشه بهم معرفی کنید. بخاطرش هرکاری میکنم. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز