2777
2789
عنوان

موهام

355 بازدید | 44 پست

سلام عزیزان من موهام عسلیه ۱۰ سانت هم ریشه درومده موهامم وز شده میخام برم ارایشگاه برام کراتین بزنه 

حالا سوالم اینه میخام موهامو رنگ کنم قبل کراتین بزنم یا بعدش ؟

سوال بعدی اینه که میخام موهامو تیره تر کنم پوستم سبزه رو به سرخی هست چشمام قهوه ای 

چه رنگ مویی رو پیشنهاد میدید 

فقط جان عزیزتون پستم رو بی جواب نزارید 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چ اسیبایی؟

موهام وضعش مثل سابق شد حتی بدتر من هم بیشتر بخاطر وز موهام رفتم اخع موهام فره خواستم صاف بشه اما خیلی پشیمونم کلا موهام داغون شد مجبور شدم از رو گردنم کوتاه کنم 

بعد تو پیر که نه من متلاشی شده ام💔❣
عزیزم اصلا کراتین نکن من کردم بدجور پشیمونم بعد مدتی آسیب های خودشو نشون داد 

پس چکار کنم موهام وزوزیه خیلی زشت میشم صافی ژاپنی رو میتونم ها ولی فکر نکنم با حجم کم موهام بهم بیاد میترسم بچسبه کف سرم موهام 

پس چکار کنم موهام وزوزیه خیلی زشت میشم صافی ژاپنی رو میتونم ها ولی فکر نکنم با حجم کم موهام بهم بیاد ...

عزیزم شما جنس موهات اینجوریه خب

اگه کراتین چاره بود که الان همه وزوزیا رفته بودن کراتین

به هرحال هر عکس العملی بعد یه مدت تاثیرش رو از دست می ده کراتین هم همین جور

من که با موهای وزوزی و فرم کنار اومدم ترجیح می دم دوسشون داشته باشم 


بعد تو پیر که نه من متلاشی شده ام💔❣
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز