2789
عنوان

پریودی...

83 بازدید | 14 پست

این ماه پریودیم همش در حد لکه بود؟اصلا خونریزی نداشتم!!احتماله بارداری هستش؟؟کسی بوده اینجور شده باشه؟؟

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤
اگه قبلا مرتب بوده به احتما زیادبارداری

همیشه یه هفته جلو میفته و این ماه هم اینجور بود ولی اصلا خونریزی نداشتم در حد همون لکه بود

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یک بی بی چک تست کن انشالله که بارداری اگر مشکلی نداشته باشی🙏🏻🙏🏻

خدایا هزاران بار شکرت که پستم اومد تو دلم💕💕💕این لحظه رو برای همه ی منتظرا ارزو میکنم🙏🏻🙏🏻برای سلامتی پستم و راحتی زایمانم برام دعا کنید💕💕💕🙏🏻
یک بی بی چک تست کن انشالله که بارداری اگر مشکلی نداشته باشی🙏🏻🙏🏻

وای خدانکنه هنوز پسرم ۲۲ ماهشه

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤
بی بی چک استفاده کن.اگه 2_3روزه تموم شه احتمال داره ک باردار باشی

مرسی.آره فردا بیبی میزنم

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤
وای خدانکنه هنوز پسرم ۲۲ ماهشه

عه نمیخوای😂😂ایشالله که من باردارم نه شما😂🙏🏻🙏🏻

خدایا هزاران بار شکرت که پستم اومد تو دلم💕💕💕این لحظه رو برای همه ی منتظرا ارزو میکنم🙏🏻🙏🏻برای سلامتی پستم و راحتی زایمانم برام دعا کنید💕💕💕🙏🏻
عه نمیخوای😂😂ایشالله که من باردارم نه شما😂🙏🏻🙏🏻

شما بچه نداری؟

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤
شما بچه نداری؟

نه ماه سوم اقداممه پس فردام موعدمه😖😖

خدایا هزاران بار شکرت که پستم اومد تو دلم💕💕💕این لحظه رو برای همه ی منتظرا ارزو میکنم🙏🏻🙏🏻برای سلامتی پستم و راحتی زایمانم برام دعا کنید💕💕💕🙏🏻
نه ماه سوم اقداممه پس فردام موعدمه😖😖

ایشالا که بارداری.امروز بیبی نزدی؟من یادمه سه روز قبل از موعدم بیبی زدم هاله انداخت

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤
ایشالا که بارداری.امروز بیبی نزدی؟من یادمه سه روز قبل از موعدم بیبی زدم هاله انداخت

نه والا این دوماه اینقدر هول بودم بی بی ازمایش خون چندبار چندبار

این ماه قول دادم تا عقب نیفته بی بی تست نکنم🙈

خدایا هزاران بار شکرت که پستم اومد تو دلم💕💕💕این لحظه رو برای همه ی منتظرا ارزو میکنم🙏🏻🙏🏻برای سلامتی پستم و راحتی زایمانم برام دعا کنید💕💕💕🙏🏻

ایشالله باشم خدا از دهنت بشنوه🙏🏻🙏🏻

خدایا هزاران بار شکرت که پستم اومد تو دلم💕💕💕این لحظه رو برای همه ی منتظرا ارزو میکنم🙏🏻🙏🏻برای سلامتی پستم و راحتی زایمانم برام دعا کنید💕💕💕🙏🏻
ایشالله باشم خدا از دهنت بشنوه🙏🏻🙏🏻

ایشالا عزیزم برات دعا میکنم💓💓

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤
ایشالا عزیزم برات دعا میکنم💓💓

ممنونم عزیزم🙏🏻🙏🏻💕💕

خدایا هزاران بار شکرت که پستم اومد تو دلم💕💕💕این لحظه رو برای همه ی منتظرا ارزو میکنم🙏🏻🙏🏻برای سلامتی پستم و راحتی زایمانم برام دعا کنید💕💕💕🙏🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز