2777
2789
عنوان

روش جلوگیری 😭

2231 بازدید | 139 پست

بچه ها سلام 

میشه  در مورد تجربه هاتون در مورد جلوگیری بگین 

قرص ال دی ادم حاش بد میشه لگ با قرص ضد تهوع بخوره اوکیه ؟/

بعد،ی چیزدیگ اخه این قرصا میگن خیلی ضرر داره چیکار کنم پس...


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم ال دی میخوردم خیلی بد بود. روکین مصرف کردم باز بهتر بود ..ولی الان همسرم از موقعی ک عوارضش رو خونده   کلا نمیزاره مصرف کنم و جلوگیری نداریم .

مرا هزار امیدُ هر هزار تویی💚خدا💚
دستگاه 

اونایی ک زایمان نکردنم میتونن بذارن مگه؟؟؟

ممنون میشم اگر برای خوشبختی و عاقبت بخیریم و آرامش دلم دعا کنید🙏انشاالله خودتونم به هر چی می‌خواهید برسید🌹
منم ال دی میخوردم خیلی بد بود. روکین مصرف کردم باز بهتر بود ..ولی الان همسرم از موقعی ک عوارضش رو خو ...

قصد بارداری دارین مگه؟

کتاب گرون شدصف نکشیدیم،،،شایدتنهادلیل صف کشیدنهامون همین باشه😕
طبیعی من الان یک سال ودوماهه طبیعی جلوگیری میکنم

ریسکش خیلی بالانیس؟ اینجوری آدم همش تا پریودش استرس دارع

ممنون میشم اگر برای خوشبختی و عاقبت بخیریم و آرامش دلم دعا کنید🙏انشاالله خودتونم به هر چی می‌خواهید برسید🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز