2789
عنوان

لاغری

97 بازدید | 10 پست

سلام.بچه ها من میخوام وزنم کم بشه.از اواخر آذرماه شروع کردم به کم خوردن.اول ۸۷ و ۷۰۰ بودم الان ۸۴.به نظرم خیلی کند وزنم کم میشه.چیکار کنم که زودتر لاغر بشم.با دوتا بچه کوچیک و شاغل بودن هم فعلا باشگاه نمیتونم برم.

خدایا مواظب همسرعزیزم و دوتا گل پسرم باش.ممنونتم.💕💞💕از اواخر آذرماه رژیمم رو شروع کردم.اول ۸۷و۸۰۰ و الان که ۵ خرداد هست ۷۹کیلو هستم.هدف اول ۷۵💪هدف نهایی ۷۰💪.قد ۱۶۳.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسی من شنیدم شیر و دارچین ادم رو لاغر میکنه یعنی تو ماه 3 یا 4 کیلو کم میکنی منم میخام از امروز بخور ...

جدی؟اندازه هرکدوم باید چقدر باشه؟

خدایا مواظب همسرعزیزم و دوتا گل پسرم باش.ممنونتم.💕💞💕از اواخر آذرماه رژیمم رو شروع کردم.اول ۸۷و۸۰۰ و الان که ۵ خرداد هست ۷۹کیلو هستم.هدف اول ۷۵💪هدف نهایی ۷۰💪.قد ۱۶۳.

مرسی عزیزم.

خدایا مواظب همسرعزیزم و دوتا گل پسرم باش.ممنونتم.💕💞💕از اواخر آذرماه رژیمم رو شروع کردم.اول ۸۷و۸۰۰ و الان که ۵ خرداد هست ۷۹کیلو هستم.هدف اول ۷۵💪هدف نهایی ۷۰💪.قد ۱۶۳.
عزيزم تو خونه ورزش كن  من خودمم چون بچم كوچيكه تو خونه ورزش كردم و از٧٥به ٥٥رسبدم  پيج و ...

مرسی عزیزم.من اینستا ندارم.

خدایا مواظب همسرعزیزم و دوتا گل پسرم باش.ممنونتم.💕💞💕از اواخر آذرماه رژیمم رو شروع کردم.اول ۸۷و۸۰۰ و الان که ۵ خرداد هست ۷۹کیلو هستم.هدف اول ۷۵💪هدف نهایی ۷۰💪.قد ۱۶۳.

سلام من از شرکت بهین دارو قرص لاغری گرفتم خدایی عالی بود . این ادرس سایتشون است   https://www.behindaruuu.com    برید داخلش محصولاتشونو ببینید . اینم شمارشون   09120304263  -- 09197142162 به همه جا ارسال داره بهین دارو فارسی هم سرج  کنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792