2777
2789

چ باحال

کاش منم دوستی داشتم ک رفت وامد داشتیم

هرکسی نمیدونه ک چراحامله نمیشه اینوبخونه https://ninisite.co/discussion/topic/2429093/%d9%86%d8%a7%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%ab%d9%84

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میخوام بخوابم پامیشم فیلم میبینم ورزش میکنم خونرو جم و جور میکنم کم کم میرم شام درست میکنم چای دم میکنم همسر عزیزم از سرکار بیاد 

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد......خداجونم منتظر معجزتم....😍❤❤🙏

برنامه خاصی ندارم فقط دوست دارم بخابم همین

خداجونم مواظب بچم باش بندبند دلم به بندبند وجودش بستست خداجونم هدیه قشنگتو سالم وسلامت به دستم برسون قول میدم همیشه مواظبش باشم ببشترازجونم 😙خدایاخودت دامن تمام منتظراروسبزکن 😊

جونم برات بگه ظهر که مستقیم از سرکار میرم نهار خونه مامانم دخترمم که هرروز از مدرسه میره اونجا ، همسرم عصر  نیست کارداره  من با مامانم میخوام برم خرید واسش کادوی روز مادرشو بخرم یکم زوده ولی من همیشه عجله دارم واسه هر چیزی

وای دلم هوس خونه دوستموکرد.تاشب تنهام شوهرم صب داشت میرفت گف برو قبضمو پرداخت کن گفتم تو این بی پولی۷۰تومن چرا قبضت شده یکم بحث کردو رفت حالاهم هیچی میشینم تو خونه تاشب.اگ میرفتم قبض پرداخت کنم حداقل یه دوری زده بودما

تموم دنیا یک طرف تو یک طرف عزیزم
وای دلم هوس خونه دوستموکرد.تاشب تنهام شوهرم صب داشت میرفت گف برو قبضمو پرداخت کن گفتم تو این بی پولی ...

خب برو پرداخت کن دیگه حال هواتم عوض میشه

خدایاشکرت😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز