2789
عنوان

دندان

9994 بازدید | 34 پست

۲۷ سالمه آیا ارتودنسی انحام بدم؟ چون شنیدم تو این سن خیلییییی زمان بره

تعداد رای : 11
نظرسنجی
بله
11
100%
خیر
0
0%
هر چیز که در جستن آنی، آنی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مثله یه کوه غم رو دلم شده

کوه غم چرا عزیزم درمان داره دیگه به نظرم فقط فک بالا رو انجام بدین

طومار طولاني انتظارم به اميد خودت يارب. سوال دندانپزشکی داشتید اینجا بپرسید https://ninisite.co/discussion/topic/3804499/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%af%d9%86%d8%af%d9%88%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c?page=2
کوه غم چرا عزیزم درمان داره دیگه به نظرم فقط فک بالا رو انجام بدین

آخه هم تو این سن خیلی دیره هم نامرتبی دندونام باعث شده همش خراب بشه و اینکه میترسم جواب نگیرم

هر چیز که در جستن آنی، آنی
آخه هم تو این سن خیلی دیره هم نامرتبی دندونام باعث شده همش خراب بشه و اینکه میترسم جواب نگیرم

کدوم شهری عزیزم؟

دیر نیست اصن 

طومار طولاني انتظارم به اميد خودت يارب. سوال دندانپزشکی داشتید اینجا بپرسید https://ninisite.co/discussion/topic/3804499/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%af%d9%86%d8%af%d9%88%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c?page=2
رشت. فردا نوبت دارم پیش دکتر علی مشجری


عزیزم من ۲۹ سالمه و دیروز ارتودنسی انجام دادم. راضی ام چون دکتر گفته تا دو سال دیگه دندونات مرتب میشه. به نظرم اصلا هم دیر نیست. ۷۱ سال دیگه میخوام زندگی کنم😁

عزیزم من ۲۹ سالمه و دیروز ارتودنسی انجام دادم. راضی ام چون دکتر گفته تا دو سال دیگه دندونات مرتب میش ...

خدارو شکر تنها نیستم. درد داشت؟

هر چیز که در جستن آنی، آنی
عزیزم من ۲۹ سالمه و دیروز ارتودنسی انجام دادم. راضی ام چون دکتر گفته تا دو سال دیگه دندونات مرتب میش ...

از دندونات میشه عکس بفرستی

هر چیز که در جستن آنی، آنی
خدارو شکر تنها نیستم. درد داشت؟

همسایه ما هم متولد 66،پارسال انجام داد. من خودمم 25 سالگی انجام دادم. من دو تا دندون سالم هم کشیدم، بس که دندون داشتم. دردم نداره، یه کم انگار یه فشاری روی دندوناته، مثل وقتی که عصبی میشی. که زود عادی میشه. حتما برو. وقتی دغدغه ی کاری رو دارین حتما انجامش بدین و خودتون رو خلاص کنین

نه اصلا درد نداشت یه ربع طول کشید و اصلا اصلا درد نداشت فقط دیشب یه کم دندونام حساس بود امروز بهتر ش ...

دندونی هم داری که روکش شده باشه؟ اخه ۳ تا دندون روکش شده دارم

هر چیز که در جستن آنی، آنی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز