همسایه ما هم متولد 66،پارسال انجام داد. من خودمم 25 سالگی انجام دادم. من دو تا دندون سالم هم کشیدم، بس که دندون داشتم. دردم نداره، یه کم انگار یه فشاری روی دندوناته، مثل وقتی که عصبی میشی. که زود عادی میشه. حتما برو. وقتی دغدغه ی کاری رو دارین حتما انجامش بدین و خودتون رو خلاص کنین