2777
2789
عنوان

🍕🌭🌮وزن🌯🍔🍟🍲

| مشاهده متن کامل بحث + 473 بازدید | 109 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ولی کلا داروهای هوزمونی چاق میکنن اغلب من دو ماه خوردم فک کنم۶_۵کیلو اضاف کردم تو همین مدت😭

وای کاش رو منم اثر میذاش چاق میشدم😔

احساس سوختن به تماشا نمیشود. آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم !
جداا؟چه جالب تاحالا نشنیدم

منم نشنیده بودم من برای چاقی مخمرآبجو،گین آپ،فت بست و ... خوردم ولی به اون چیزی که میخواستم نرسیدم خداکنه با شیرخشک بهش برسم😆

آرامشم برام از همه چیز با ارزشتره...
منم نشنیده بودم من برای چاقی مخمرآبجو،گین آپ،فت بست و ... خوردم ولی به اون چیزی که میخواستم نرسیدم خ ...

ایشالااا

احساس سوختن به تماشا نمیشود. آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم !
آره خواهر همدردیم... منکه هنوزم دارم میخورم....😭😭😭😭😭😭😭

منممممم😭من لتروزول و دوفاستون رازیانه و... خوردم صب پامیشدم خودم میفهمیدم چاق شدم خیلیم اذیتم میکرد انواع دردا ،از اعصاب ضعیف و سردرد وتهوع و درد دل و کمر و....بعد دوماه نخوردم کم کردم دو‌سه کیلو

ولی این ماه کلومیفن خوردم اصلا اذیت نشدم و یکم چاق شدم زیاد چش گیر نیس

لطفا اگه مایل بودین بابامو یه صلوات مهمون کنید.ممنون.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز