2789
عنوان

دخترم....

109 بازدید | 10 پست

سلام

دوستان دخترم ۲سالو۹ماهشه،خیلیییی لاغره

همش خجالت میکشم از بس بقیه میگن

اوایل وزنش رو صدک پنجاه بود،نرمال بود

اما الان خیلی کمه،نمیدونم چیکار کنم

خیلیم مریض میشه.

چی بهش بدم که وزن بگیره

دختر جاریم ۴-۵ماهشه خیلی تپله همش با اون مقایسه ش میکنم و غصه میخورم..😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان سروزن مقایسه ش میکنن جلوگیری نکنی دوروز دیگه سرتحصیل چهره و… باید بفهمونی که انسانهاباهم متفاوتن هرکی نظردادقاطع برخورد کن خیلی میخوایی بزنی تو برجکش سریع یکی که همسن اون طرف هست و جونتر و خوشکلترو کدبانوترو موفق تر بکوبون تو سرش حالش جابیاد

عزيزم غذاهاشو مقوي درست كن.

مثلا عصاره پا مرغ و عصاره قلم گوساله درست كن تو غذاهاش بريز.از آجيل و كنجد و ميوه غافل نشو.نون خالي بده دستش بخوره،بجاي تخم مرغ تخم بلدرچين و كبك بده.

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

بعدشم عزیزم سالمی بچه که به لاغریاتپل بودنش نیست دخترمنم3سالشه لاغرولی دکترگفته وزنش خوبه ولی خداروشکرتاحالا3باربیشترسرمانخورده اونم جزئی ولی بچه جاریم وخواهرشوهرم ماشاالله تپلن همش یا مریضن یاسرماخورده انقدربه طفل معصوماسخت میگیرن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز