2777
2789
عنوان

خاستگار😐

1269 بازدید | 91 پست

سلام شما تا چند سالگی خاستگار داشتین و به نظرتون مناسب ترین سن برا ازدواج کیه البته به طور کلی؟؟؟😅قصد فضولی ندارم ولی ممیخوام یه مسعله برا خودم حل شه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۱۹سالمه فعلا دارم😂

بنظرم‌۲۱تا۲۸

سرمن یه سمساری قدیمی وشلوغ پلوغه که توش همیشه جنگه.بین امیدوناامیدی.بین خنده و گریه.بین رسیدن و نرسیدن.بین ولش کن و تو می تونی.توی سرمن همیشه هزارتا زن کولی دارن کل میکشن همیشه دونفردارن سر قیمت ی قاب عکس قدیمی چونه میزنن،همیشه یه بااحتیاط برانید داره قدم میزنه.دلم یه موزه ی قدیمیه.ی موزه ای که فقط یه نفررو برای دیدن داره.توی دل من نگاه توریخته رو درودیوار.توی دل من هواپره ازکشش افقی لبای تو.پر از بزن بریما.توی دل من همیشه هزارتا نظامی دارن یک صدا میخونن پایان شب سیه سپید است ...شاید برای همینه که من هیچوقت دختر عاقلی نبودم!به هر حال صبح میشه این شب 

بنظرمن اگه اهل درس هست دانشگاه که قبول شددرموردازدواج فکرکنه توی اطرافیانم زیاددیدم شایدبعصیابتونن کناربیان ولی خیلی هامیگن جوانی نکردیم وافتادیم توزندگی وزندگی نکردیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

توده زیر بغل

گلشید94 | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز