بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم کاردانی شهرسازی داشتم و کارشناسی معماری خوندم.رشته خوبیه ولی نمیتونی عضو نظام بشی.مگر اینکه با ارشد عضو نظام بشی.البته من الان آزاد طراحی انجام میدم برای مهندس ها و پول کمی بهم میدن ولی رزومه جمع میکنم برای خودم تا در آینده .نرم افزار هارو از الان برو یاد بگیر.اتوکد.ر رویتrevit و فتوشاپ اگر تریدی مکس یاد بگیری اونم عالیه.
من از دبیرستان معماری خوندم خیلی سخته و پرهزینس من کاردانی معماری دارم دانشگاه روزانه بودم ولی هزینه وسایلاش خیلییییی زیاده و وقت و صبر زیادی میخواد بنظرم شهرسازی بهتره که
زندگی نه همین صورت خندان من است زیر این خنده غمی ست که این تنها دنیای من است.
ولی من شهرسازی رو هم دوست داشتم مخصوصا کپروژه های طراحی شهری رو کلی تو خیابونا مشغول جمع آوری اطلاعات و نمودار و آخرش یه طرح عالی.خداییش شاگرد زرنگ کلاس بودم پروژه های بچه های دیگه رو هم انجام میدادم پول میگرفتم. گرچه همون تنبلا با پارتی الان مشغول کارن توی شهرداری.