2789
عنوان

سرخ کن

251 بازدید | 16 پست

خانوما سرخ کنم سوخته

یه مارک خوب معرفی میکنید

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
سرخ کن بدون روغن فیلیپس

چطوریه بدون روغن؟

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


با دوقاشق سرخ میکنم

چه جالب

چند ساله استفاده میکنین؟

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
4 سالی میشه 

👌👌👌👌👌👌👌👌

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
منم بدون روغن فیلیپس دارم اما سیب زمینیام اونجوری که فک میکردم نمیشه با اینکه طبق دستور دفترچش درست ...

حتما سیب زمینیا باید کلفت باشن 

سه چهار ساعت بخیسونیشون 

بعد ایشون رو کامل بگیری با خشک کن خشک کنی شون

من پارس خزر دارم

خوبه؟

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
حتما سیب زمینیا باید کلفت باشن  سه چهار ساعت بخیسونیشون  بعد ایشون رو کامل بگیری با خشک ...

تو دستور دفترچه نوشته نیم ساعت تو اب سرد

من خشکسون نمیکنم چون تو دستورش ننوشته

قشنگ شمما سیب زمینیاتون ترد میشه با این کارا؟ مثل بیرونیا؟!

باور کن خداوند به اندازه کافی اکبر است!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز