2789
عنوان

لیزر SHR

757 بازدید | 7 پست

دوستان کسی برای رفع موی زاید از لیزر SHR استفاده کرده؟ راضی بودین؟😊

عشق یعنی صد سال دیگه ام بهش حسی که داری توی دلت جوونه، عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه😍😍😍😍😍😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چند جلسه ای جواب میده؟به من گفتن۳جلسه‌.راسته؟

کندلا نه .مو ها که همون جلسه اولم میریزه منتها باید دورش ادامه بدی چون بر میگرده اگر سه جلسه رفت ریخت بعدش باز میگرده.حداقل شش تا هشت جلسه بعدم هر سه ماه شش ماه بعد سالی یه بار شار.ژ

اس اچ آر لیزر نیست دایود و الکس لیزره. اس اچ آر فقط با نور مو رو میخوابونه اما لیزر ریشه مو رو توی نقطه ای که هست میترکونه

هر کسی می تونه بهت نگاه کنه. پیدا کردن اون آدمی خیلی کم اتفاق می افته که همون دنیایی رو می بینه که تو می بینی. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792