2777
2789
عنوان

دلم گرفته ...

85 بازدید | 10 پست

سلام به همه 

دلم میخواد این ماه دیگه باردارشم ...

چیکار کنم ؟؟ 

دوست دارم روش طبیعی باشه ...

کاش بشه من و همه اونایی که منتظرن همین ماه بهترین اتفاق زندگی مون رو ببینیم 

خستم یه ماه مثبت کاذب بود بی بی چک 

یه ماه ۱۰ روز عقب انداختم ولی آزمایش بتا منفی 

بقیه هم که هیچی سر موعد پریود شدم ...

😢😢😢😢😢😢😢😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان ۳ بارکاذب بودضایع شدم کاری ندارم ازخرداد فقط موعودموحساب میکنم کاری ندارم 

خیلی مثبت کاذب سخته خیلی ۱۵ روز مراقب بودم و خوب تغذیه میکردم فکر میکردم نی نی دارم همه برام خوشحال بودن 😢😢😢

خیلی مثبت کاذب سخته خیلی ۱۵ روز مراقب بودم و خوب تغذیه میکردم فکر میکردم نی نی دارم همه برام خوشحال ...

من به همه گفتم خوش حال شدن بعد ۲ روز پری اومد این ماه نه بی بی میخرم نه چیزی میزارم اگه ازروز۱۸ گذشت بعدا بی بی میخرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ـــــ

marshal_ | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز