اگه بهتون خیانت بشه و شرایط رفتن و طلاق را نداشته باشین چه کار میکنید ؟ اگه طرف مقابل قول و قسم بخوره که دیگه این کارا نمیکنه چی باور میکنید ؟ اگه بدونید نیتش از صیغه کردن فقط خیر خواهی بوده چی ؟ من دارم دق میکنم
خسته نباشه بعد یک سال خیانت کرده. تازه اول راه که. نمیدونم. من اگا بودم چون میدونم خانوادم پشتمم زود جدا میشدم. چون بعد یک سال اینه تا اخر میخواد چکار کنه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چ انسان خیر خواهی،بایت این خیرخواهیش ی کارت صدافربن بهش بدیذ
مسخره نکن لطفا . واقعا شوهرم اینجوریه به همه کمک میکنه . از خرج خونه میزنه و به چهارتا بدبخت بیچاره کمک میکنه . تو این موضوع هم مقصر زنه بوده چون خودم پیاماش را خوندم و دیدم میگفت من به زنت نمیگم فقط بیا منا صیغه ۹۹ ساله بکن .