2789
عنوان

سالگرد

89 بازدید | 4 پست

🍂شعر زیبا به مناسبت اولین سالگرد زلزله ٧.٣ سرپل ذهاب.



در دلِ شب؛خانہ ها لرزان شدند


شهر غُرید سقف ها حیران شدند


گـشت بـرپـا نـالـہ و آه و فـُغــان


مویہ سر دادند زمین؛ماه و جهان


گشــت پنــهان زیــر آوار مادرے


مــاند خیره همسرے از بی سرے


جویش و بویش کنان در خاک او


اشڪ ریـزان بر دلِ صـد چـاک او


ابر و باران غرق آب است خانہ ام


رفـتگان رفتـند و مـن جا مانده ام


آه شــهـرم!  آه اے بـالیـن خــوب


با سـپیده رخـت بندد این غروب


بر تن تـو کـودکان جـان داده انـد


بر دل تــو عاشــقان ســر داده اند


باز رویـد گُلشــن از آوار و خــاک


شــهر گـردد خِـطۂ پــدرامِ پـاڪ


مـیرود هنگامہ باز از این زمین


در پَسِ این لرزه ها کرده کمین


قصر غمگین باز شیرین میشود


عشقِ فـرهاد یارد دیرین میشود


گشـت خاموش در غم دل جوهرم🖤


🖤بــاش آرام!بــاش آرام!اے دلـــم


شعر از شیدا منهویی


😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هعی استادیوم یه روزه از اولش بهتر شد هنوز بعده 365 روز مردم سقف ندارن....

اره بخدا

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
بدبختا تو این هوا هنوز تو چادرن  یادم ک میفته دلم ریش میشه😢😢😢

😭😭😭😭😭😭😭

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز