2777
2789

من میزارم توی پیاز و زردچوبه و ابلیمو یکم بمونه بعد سرخش میکنم.با کشمش سرخ شده و گردو میزارم لای برنج.عالی میشه

قبلا نمیخوردم ولی الان یکی از غذاهاییه ک دوس دارم 

دختر و پسر قشنگم عاشقتونم😍دلوین و کارن😍

من پیازو رنده میکنم ابشو میگیرم بعد با زرچوبه و ارد سفید واسه نچسبه و بوش بره فلفل و اویشن و وسیر شنبلیله همرو قاطی میکنم‌ میزنم به میگو بعد میزارم یکم مقلا ۱۰ دقیقه بمونه که بوش بره کامل بعد سرخش میکنم پیازهم که ابشو گرفتم بهش اضاف میکنم گاهی هم نمیکنم اگه نخوام با پلو باشه سیب زمینی هم نگینی میکنم میریزم داخلش بعد با رب گوجه اگه با برنجم باشه مثل لایی پلو میزارم لای برنج خیلی عالی میشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون عزیزم.ربم میزنی بهش؟

اگه با پلو نباشه اره ی قاشق رب با ی کوچولو اب قاطی میکنم با نمک و فلفل و ابلیمو اگه هم لیمو تازه بود چه بهتر میزنم بهش سر ماهیتابه رو میزارم تا ابش تموم شد 

من سوخاریش میکنم خیلی دوست دارم هوسم کرد😢

آدمها را مهم نکنید.همانطور که زیرشان را خط میکشیدبه آنها نشان دهید که بلدید دورشان را هم خط بکشید.آدم ها که مهم شوند دیگر به چشمشان ریز میرسیدبه آنها یادآوری کنید که این خودِ شما بودید که آنها را واردِ عرصه کرده اید تا خودکارهای قرمزتان جوهر دارندشروع کنید خیلی ها را باید پر رنگ تر خط بزنید.(دوست عزیز من ممکنه نظرم باهات فرق کنه ولی دشمنت نیستم. بهم احترام بزاریم در کنار تفاوت عقاید. بهم عشق بدیم دنیا قشنگ تر میشه😘😘😘😘) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز