2777
2789
عنوان

طبیعیه؟؟؟

112 بازدید | 11 پست

من الان هفته ٣۵بارداری ام بعضی وقتا یه دردی از داخل نافم تا داخل واژنم میگیره و ول میکنه یه دردی که نمیتونم توصیف کنم مثل سوزش میمونه انگار نافمو از داخل دارن میکشن تا داخل واژنم بعد از چند لحظه فروکش میشه .بین دوتا پام هم بعضی وقتا درد میکنه میخوام بلند شم زیر دلم احساس سنگنی میکنه 

اینا دائمی نیست تقریبا دو روزه اینطور شدم طبیعیه؟؟

🍃🌸اَللّهُمَ صَلّ عَلی مُحَمَّد وَآله مُحَمَّد وَ عَجِل فَرَجَهُم🌸🍃

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من سی و یک هفته ام همین حالت هارو دارم

🍒🍒🍒🍒🍒🍒 البالو های من🍒🍒🍒🍒🍒 خیلی دلم براتون تنگ میشه.خدایا بچه ها مو ب تو میسپارم.خودت مواظبشون باش.خواهرای گلم اگ در حقم لطف کنید برای سلامتی بچه هام صلوات بفرستین ممنون میشم
من از الان همینجوری ام

چند هفته ای

🍒🍒🍒🍒🍒🍒 البالو های من🍒🍒🍒🍒🍒 خیلی دلم براتون تنگ میشه.خدایا بچه ها مو ب تو میسپارم.خودت مواظبشون باش.خواهرای گلم اگ در حقم لطف کنید برای سلامتی بچه هام صلوات بفرستین ممنون میشم
دکترم بهم گفت طبیعیه

ترسیدم گفتم نکنه علائم فارغ شدن باشه و نهایت دو سه روز دیگه فارغ بشم

🍃🌸اَللّهُمَ صَلّ عَلی مُحَمَّد وَآله مُحَمَّد وَ عَجِل فَرَجَهُم🌸🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز