2789
عنوان

کمک

103 بازدید | 18 پست

سلام عزیزان.اگه تایپیک هام رو دیده باشید متوجه میشید که همه اش رلجع به انتخاب اسم دخترم است.به خدا خسته شدم از بس اسم عوض کردم.دیگه این سایتهای اسم یابی رو میبینم حالم بد میشه.

خلاصه با کلی گشتن بالاخره اسم اِلین به دلم نشست.هم من و هم همسری از الین خوشمون اومد.ولی از اون روز هر کی میپرسه اسم بچه تون رو چی گذاشتین و ما میگیم الین در جواب می پرسن معنیش چی میشه؟اسمش کجایی هست؟با خودم میگم انگار هیچ کس نشنیده این اسم رو و دختر م باید همیشه برای اسمش توضیح بده.

حالا شما چی میگید؟نظرتون برام مهمه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما نی نی تون چیه؟اسم انتخاب نکردی؟

معلوم نیست عزیزم جنسیتش 

دختر رو نه هنوز ☹☹☹ با شوهرم به توافق نرسیدیم

احتمالا هم جنسیت دختر باشه

ولی پسر رو محمد مسیح انتخواب کردیم 

زندگی زیباست

الین در اصل یه اسم ترکی هست و بین المللی .در اسکاندیناوی میشه زیباترین زن و معنی نور وروشنایی رو هم میده و در ترکی میشه هم خون یعنی دختر دوستدار خانواده

خیلی قشنگ و خاص هست بعضی اسم ها دیگه اینقدر تکراری شدن به دل نمیشینن الین تکه نظرتو عوض نکن

خدا جونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها میشه من دیر بمیرم اخه نمی خوام بچه ام مثل خودم بی مادر بزرگ بشه توکه بی مادری نکشیدی بدونی چه دردیه😔😔😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792