۱۸ سالمه یازدهمم..ب قدیم میشه سوم دبیرستان..راستش میخام ازتون واسم دعا کنین فردا جدا نیفتم آخه ما س تا دوستیم پارسال خیلی شری کردیم قراره یکیمونو جدا کنن..دعا کنین من جدا نشنم آخه ۵ ساله دوستیم و من خیلی سخ با بقیه ارتباط برقرار میکنم شاید از نظر شما مشکل سطحی باشه ولی بخاطر ش خابم نمیبره..😢
نامه ای به خودم : خودِ عزیزم ، سلام ❤ خیلی بهت بدهکارم ... بخاطر بها دادن به آدمای بی وُجود ... بخاطر حروم کردن تو و احساساتم واسه آدمای بی ارزش ... بخاطر وقتایی که باید صرف تو میکردم تا حالت خوب شه اما بخاطر آدمای نامرد خرابش کردم و مریض بودم ... لطفا منو ببخش ❤ از امروز داستان متفاوته 🙃💙 ۹۷/۰۵/۱۴ ||||||||||||| اگر ازم بپرسین زیباترین ، حکیمانه ترین و پرمفهوم ترین جمله ای که خوندی چیه ، پاسخ من به شما این جمله ی پروفسور حسابی هست : " حاصل ضرب توان در ادعا ، همواره مقداری ثابت است ! هر قدر که توان بیشتر باشد ، ادعا کمتر است و بالعکس " 😊
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️
خیلی پیش امده اینجا طلب دعا کردم و خیلی خیلی معجزه وار برام به رحمت خدا انجام شده.بازم التماس دعا گویتان هستم برام دعا کنید مادر و همسر صبوری باشم مادر وهمسر مهربونی باشم بتونم فرزندمو ب شایستگی تربیت کنم .مسائل رو به نحو احسنت یادش بدم.جوری باشم ک خدا بیامرزی برام باشه.این فقط ب همت خودم و دعای شما مقدوره اینکه دعا خیر بدرقه راحت باشه تو تقدیر و سرنوشتت بی مهابا تاثیر گذاره.🙇🙇🙇
با اینکه کارت ملیم کنارمه اما به خودم قول دادم وقتمو برای اثباتم به دیگران تلف نکنم
دلیلی برای دروغگوییم وجود نداره☺
نامه ای به خودم : خودِ عزیزم ، سلام ❤ خیلی بهت بدهکارم ... بخاطر بها دادن به آدمای بی وُجود ... بخاطر حروم کردن تو و احساساتم واسه آدمای بی ارزش ... بخاطر وقتایی که باید صرف تو میکردم تا حالت خوب شه اما بخاطر آدمای نامرد خرابش کردم و مریض بودم ... لطفا منو ببخش ❤ از امروز داستان متفاوته 🙃💙 ۹۷/۰۵/۱۴ ||||||||||||| اگر ازم بپرسین زیباترین ، حکیمانه ترین و پرمفهوم ترین جمله ای که خوندی چیه ، پاسخ من به شما این جمله ی پروفسور حسابی هست : " حاصل ضرب توان در ادعا ، همواره مقداری ثابت است ! هر قدر که توان بیشتر باشد ، ادعا کمتر است و بالعکس " 😊
نامه ای به خودم : خودِ عزیزم ، سلام ❤ خیلی بهت بدهکارم ... بخاطر بها دادن به آدمای بی وُجود ... بخاطر حروم کردن تو و احساساتم واسه آدمای بی ارزش ... بخاطر وقتایی که باید صرف تو میکردم تا حالت خوب شه اما بخاطر آدمای نامرد خرابش کردم و مریض بودم ... لطفا منو ببخش ❤ از امروز داستان متفاوته 🙃💙 ۹۷/۰۵/۱۴ ||||||||||||| اگر ازم بپرسین زیباترین ، حکیمانه ترین و پرمفهوم ترین جمله ای که خوندی چیه ، پاسخ من به شما این جمله ی پروفسور حسابی هست : " حاصل ضرب توان در ادعا ، همواره مقداری ثابت است ! هر قدر که توان بیشتر باشد ، ادعا کمتر است و بالعکس " 😊