2789

لياقت بهتر از شرايط الانت رو داشتى و اونى نشد كه ارزوت بوده،،،چ جورى حرص نميخورين؟چ جورى كنار مياين؟

نه ديگه به آرزهام رسيدم

كار خوب همسر خوب زندگي خوب سلامتي پدر مادرم

موفقيت خواهرم

به همه چيز رسيدم خدارشكر

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه ديگه به آرزهام رسيدم كار خوب همسر خوب زندگي خوب سلامتي پدر مادرم موفقيت خواهرم به همه چيز رسيد ...

شما با خدا نسبتی داری ؟میشه سفارش ما رو هم بکنی

خدا جونم سلام . خدایا خیلی ممنونم به خاطر تمام چیزهایی که بهم دادی . خدا جونم لطفا دوباره معجزتو نشونم بده .خدایا معجزه میخوام یا حضرت زهرا خودت قول دادی بهم  خدایا خودت میدونی منظورم چیه
خب ادم با امید زنده هست عزیزم یه بخشایی رو بهشون رسیدم و سعی میکنم به بقیش هم برسم انشالاه

اخه ادم حرص ميخوره دير برسه يا نرسه،،خيليا بدن ولى خدا زيادى بهشون لطف كرده،كو عدالت؟

البته من متولد خردادم و بشدت تنوع طلب و چندشخصیتی. دوست دارم همه موقعیت های زندگی رو تجربه کنم حتی فقر و سختی و مریضی ولی نه دائمی

هر کس زِخزانه برد چیزی،گفتند مبر که این گناه است،تعقیب نموده و گرفتند!دزد نگرفته پادشاه است.....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خرم ابادیا

shaparak1212 | 26 ثانیه پیش

مختارنامه

marryammgoli | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792