ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 54 عنوان واکسن 56 بازدید | 18 پست اگر بچه ای واکسن چهارماهگی را به دلایلی د رسن شش ماهگی زده باشد،واکسن شش ماهگی را چندروز بعدباید بزند؟ 1405/04/01 | 08:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3565 مطمینید؟ دکترگفت یکماه بعدم میشه اره چون دختر منم دیر زد واکسن بعدی گفتن باید دوماه فاصله بدی یک مادر دهه ۷۰
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 54 اره چون دختر منم دیر زد واکسن بعدی گفتن باید دوماه فاصله بدی چقدردیرزد؟ دکترگقت یا بهداشت؟
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3565 چقدردیرزد؟ دکترگقت یا بهداشت؟ هم دکتر هم بهداشتفاصله بین واکسن ها باید رعایت بشعزودتر نمیشه زدولی دیرتر میتونی بزنیمثلا بین واکسن ۴تا ۶ دوماه باید فاصله باشه ولی ۳ماه فاصله هم بدی ایرادی نداره یک مادر دهه ۷۰
لیلیوممرداب عضویت: 1399/04/10 تعداد پست: 11443 دختر منم دیر زد ،هرکدوم دوماه فاصله دادن بعدشفقط یکسالگی رو همون سر یکسالش زد ..........
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 54 هم دکتر هم بهداشتفاصله بین واکسن ها باید رعایت بشعزودتر نمیشه زدولی دیرتر میتونی بزنیمثلا بین واکسن ... خب واکسن چهارماهگی رو چندوقتش بود زد؟
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 54 دختر منم دیر زد ،هرکدوم دوماه فاصله دادن بعدشفقط یکسالگی رو همون سر یکسالش زد چهارماهگی رو دقیقا چندوقتش بود زد؟ و ششم اهگی رو کی زد؟
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3565 خب واکسن چهارماهگی رو چندوقتش بود زد؟ دقیق روز ایناش یادم نمیاد ولی یادمه که کلا واکسناش دیر. زد یک مادر دهه ۷۰
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 54 دقیق روز ایناش یادم نمیاد ولی یادمه که کلا واکسناش دیر. زد چندروز تب کرد هرکدوم ازواکسنا؟
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3565 چندروز تب کرد هرکدوم ازواکسنا؟ فقط روز اول یک مادر دهه ۷۰
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 54 فقط روز اول همه واکسناروز اول فقط؟ یکسالگی چی؟ روز دوم دیگه تب خفیف هم نمیکرد؟
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3565 همه واکسناروز اول فقط؟ یکسالگی چی؟ روز دوم دیگه تب خفیف هم نمیکرد؟ یکسالگی اصلا تب نکرد۱۸ماهگی هم تب نکرد اصلا۶و۴ سنگین بود تب کرد و اسهال استفراع یک مادر دهه ۷۰
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 54 یکسالگی اصلا تب نکرد۱۸ماهگی هم تب نکرد اصلا۶و۴ سنگین بود تب کرد و اسهال استفراع 4و6 فقط یکروز تب کرد یا قطع وصل میشدتاچندروز؟