2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دارویی چیزی مصرف نکردی؟

مثلا داروهای ضدحساسیت

یا کورتون؟

یا مثلا عرق رازیونه یا تخم کتان خورده باشی؟

خدای بزرگ من در رنج و سختی هستم، درحالیکه تو مهربانترینِ مهربانانی...                                                                                                                         �🍀🍀🌺🌼🌸🌸🍀🌸🌸🌼⭐دوستای من،خواهرای خوبم ، اگه من پست تو هر تاپیکی گذاشتم صرفا جهت شوخی و لبخند زدن شماهاست،لطفا اگه خوشت نیومد ریپلای نکن و بگذر😉⭐                             امضاء:مریم ریزه میزه سابق
نه اصلا

حتمااابروووو ...خدایی نکرده شاید فیبرومی چیزی باشه ..باید بری...ولی من قرص اوژانسی که خوردم بعد از پریودیم باز پریود شدممم .زردالو شدم  

خدایا حافظ عشقم عمادم دخملم رها باش ❤❤❤  
حتمااابروووو ...خدایی نکرده شاید فیبرومی چیزی باشه ..باید بری...ولی من قرص اوژانسی که خوردم بعد از پ ...

من هفته پیش۵شنبه پریودم تموم شد امروز باز دوباره شدم.اصلا هیچ دارویی قرصی چیزی مصرف نکردم.یبار رفته بودم واس آزمایش دیدم دکتر گف عفونت داری اما جزئی بعد دیدم شوهرمم عفونت داره دیشب پماد خرید که استفاده کنیم اما یادم رفت امروز صبح که پریود شدم دیگه نمیدونم چیکار کنم بدجوری هم درد دارم.راستی اون سری که پریود بودم خیلی خونریزیم زیاد بود و درد شدید

من هفته پیش۵شنبه پریودم تموم شد امروز باز دوباره شدم.اصلا هیچ دارویی قرصی چیزی مصرف نکردم.یبار رفته ...

خون ریزی شدید اصلا خوب نیس ..برو دکتر که خیالت راحت بشه

خدایا حافظ عشقم عمادم دخملم رها باش ❤❤❤  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز