خواهرام به هر مشکلی میخورن یا راهنمایی میخوان ...هرچی که فکرش رو بکنین از من نظر میخوان و میرن اجرا میکنن بعد که انجام دادن میگن خودمون بودیم تو کحا بودی😞😞 و کلی تیکه که ما خودمون بودیم این چی بلده!! و کلا تیکه...بیچاره همسرم از بس احترام میگیره که نگو بعد هنش تیکه و نگاه و حرف...خدا میدونه من چقدر بابتشون دعوا کردم فکر کردم خواهرام خوبن..الان فهمیدم فقط به فکر خودشونن