2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی حرص خانواده ام رو میخورم و نگرانشون هستم... اما اوناونه...اینقدر که من همیشه کمک شون بودم و هستم کسی نبوده به خدا...اما هم تیکه و حرف...از خانواده خودم خیلی ناراحتم

خواهرام به هر مشکلی میخورن یا راهنمایی میخوان ...هرچی که فکرش رو بکنین از من نظر میخوان و میرن اجرا میکنن بعد که انجام دادن میگن خودمون بودیم تو کحا بودی😞😞 و کلی تیکه که ما خودمون بودیم این چی بلده!! و کلا تیکه...بیچاره همسرم از بس احترام میگیره که نگو بعد هنش تیکه و نگاه و حرف...خدا میدونه من چقدر بابتشون دعوا کردم فکر کردم خواهرام خوبن..الان فهمیدم فقط به فکر خودشونن

البته درددل کردن پیش اقوام و دوستانم اشتباه ترین کاریه که میشه انجامش داد.من همیشه حسرت اینو میخورم که کاش زودتر با اینجا آشنا میشدم 

 ‏یه مرحله بالاتر از عشق اینه که مطمئن باشی در هر شرایطی دوستش داری❤️‌

من شاغل ام اونا خونه دارن...یه خواهرم که تا دیروز مجرد بود و اون یکی خواهرم همسایه مادرمه...همش خونه بابام هستن...منم همسرم شیفته اون روزها میرم خونه پدرم...تا غروب سرکارم...خیلی خسته ام ولی میرم باید کلی کار کنم...مامان ام طفلی مریضه...تا میتونه کار میکنه ولی دیگه خسته میشه من میشنم کار میکنم اونا هنوز دارن حرف میزننو میخوابن...بعد هی به من میرسن فلانی کارمنده و اسنجوری کمک مادرشه...خسته ام میشه ولی میگه مادرم مهم تره..خونه بابام مهم تره...ولی خورشون فقط و فقط خودشون...و شوهراشون... من چی من و شوهرم هی باید از استراحت بزنیم که احضارمون کردن...خواهرم خوایتگار داشت بهم زنگ زدن گفتن بیا واسه تمیزی خونه..من پاشدم رفتم..حالا کلی ادم بودن تمیز کنن..ولی مامان ام سبزی خریده بود گفتیم بیا..گفت شوهرم برمیگرده ...شوهرش هم تا دیر وقت بدنگشت

البته درددل کردن پیش اقوام و دوستانم اشتباه ترین کاریه که میشه انجامش داد.من همیشه حسرت اینو میخورم ...

من زیاد درد و دل نمیکنم...یعنی اصلا..ولی چندوقته ناراحت میشم اعصابم خورد میشه داد میزنم و..

من شاغل ام اونا خونه دارن...یه خواهرم که تا دیروز مجرد بود و اون یکی خواهرم همسایه مادرمه...همش خونه ...

بعضی کارا وظیفه میشه به مرور کمکا رو کمتر کن آخه شاغلی به اندازه کافی خسته میشی درستش اینه که اونا به مادرتون کمک کنن.البته یه سوال اونا به اینکه شما شاغلی و درآمد داری حسادت نمیکنن؟

 ‏یه مرحله بالاتر از عشق اینه که مطمئن باشی در هر شرایطی دوستش داری❤️‌
خوب و بد نکن دوست عزیز ،هر کدوم جای خودش خوبه ، اگه الان انبار شده تو دلت خب تخلیه شدن بهتره 

چی بگم... ی داداش دارم که قبلا خییییلی دوسم داشت و هرکی نمیتونست راضی اش کنه به من میگفتن..حرف ام رو خیلی قبول داشت و..از بس پیش اون تیکه اومدن و گفتن تو اشتباه میکنی تو بدی و... ازم فاصله گرفته و مثل قبل نیست...حالا خواهرام بدون اون همه حرف های منو عملی میکردن حتی بعد از اون تیکه ها...ففط منو خراب کردن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پریودی

saba__kurd | -3 ثانیه پیش

عصب کشی دندان

kari8mi | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز