چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من مارک مای بیبی میخرم راضیم هم قیمتش هم جنسش خیلی بهتر از مولفیکسه که الکی گررروونه
من یک ملکه هستم👑با کمک این تاپیک آموزنده منم یه ملکه شدم https://ninisite.co/discussion/topic/2481309/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%82%d8%af%d8%b1 با تشکر از کاربر دختر گرانبها🙏❤
من ببم میگیرم تازگیا هم قیمتش خیلی مناسبه هم کیفیتش خوبه.ولی فکرکنم تاتو راهیم بدنیا بیاد همینم نشه خرید😖
من برای دخترانم آرزوی خوشبختی میکنم مادرم هم برای من آرزوی خوشبختی کرده بود ومادرش هم برای مادرم. من یقین دارم روزی دختری ازنسل ماخوشبخت خواهدشد😔😔سایه جون مامان ساغرعمرمامان دلم برای بغل کردنتون تنگ شده خدایا منکه نشد ولی دخترام وخوشبخت کن التماست میکنم خداجون.دلم براتون پرپرمیزنه 😔😔😔😔روله بی توتک تنیام له تنیایی تنیاترم وختی یادت کفم روله جورچیلگ آگرگرم😭😭روله باوتازندگیم گشتی قربانی تماشات کم روله مگر ودیدارت دل خصه بارم شادکم😢😢