2777
2789
عنوان

سونو nt

585 بازدید | 53 پست

سلام دوستان خسته نباشید من هفته ی پیش سونو ان تی انجام دادم ک سن جنین رو 13هفته و 3 روز تعیین کرد و گفت جنین احتمال زیاد پسره

میخواستم بدونم احتمالش هست جنسیت پسر رو اشتباه بگن؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه بگن احتمالا دختره درصد اشتباه خیلی زیاده ولی اگه بگه احتمالا پسره پس ۹۹درصد پسره درصد اشتباه خیلی کمه

فرشته کوچولوی من  عزیزتر از جانم منو ببخش که به خاطر خودخواهی های خودم وچشیدن طعم مادری تورا به این دنیای پست وکثیف ونالایق بدنیا می آورم منو ببخش ! آخه به بودنت احتیاج داشتم مامان بشه فدای تک تک تار و پودت   
برای خواهر منم گفتن پسره  دختر شد

خیلی کم پیش میاد اینطوری

فرشته کوچولوی من  عزیزتر از جانم منو ببخش که به خاطر خودخواهی های خودم وچشیدن طعم مادری تورا به این دنیای پست وکثیف ونالایق بدنیا می آورم منو ببخش ! آخه به بودنت احتیاج داشتم مامان بشه فدای تک تک تار و پودت   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز