2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من ۷۵ کیلو بودم الان ۵۴ من که کلا فرم بدنم قشنگه     دیگ نظر خودته

ناموسا؟!!!!

چقدر طول کشید؟رژیم غذاییم داشتی؟؟؟با چه دستگاهایی بیشتر کار میکردی؟؟

نگران این نباش که زندگیت زیر و رو شود،از کجا معلوم زیر زندگیت بهتر از رویش نباشد؟؟؟!
منم مشکل وزن ندارم فقط 56 کیلو هستم قصدم بیشتر فرم دهی هست تا کاهش وزن

وااااا

پس خعلی خوبه

بروووووو سفت کن بعد تناسب اندام میشه

پیلاتس سخت من رفتم بالا آوردم اون وسط خدات در میاد نریااااا

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 
منم مشکل وزن ندارم فقط 56 کیلو هستم قصدم بیشتر فرم دهی هست تا کاهش وزن

شما باید بری بدنسازی🤔

نگران این نباش که زندگیت زیر و رو شود،از کجا معلوم زیر زندگیت بهتر از رویش نباشد؟؟؟!
وااااا پس خعلی خوبه بروووووو سفت کن بعد تناسب اندام میشه پیلاتس سخت من رفتم بالا آوردم اون وسط خد ...

من پیلاتسم میرفتم

فقط داشت لاغرم میکرد اومدم بیرون

اتفاقا خیلی خوب پیش میرفتم چون یکسال یکسره بودم از پسش خوب براومدم

میگن کار با دستگاه بعد از رها کردنش، هیکل بی ریخت میشه، درسته یا شایعه ست؟

چون نمی خوام لاغر شم ( شکم دارم فقط و میخوام پاهام پرتر شه)

بنظرت با کار دستگاه میشه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز