2777
2789
عنوان

بدبختي

164 بازدید | 5 پست

ماالان دقيقا چندساله كه هرسالش پشت هم داريم بدبياري مياريم،نه ادماي بدي هستيم نه حق كسي روخورديم نه به كسي ظلم كرديم واقعاننيدونم چراهرسال سرمابدبختي مياد يه بارم يه گوسفندنذركرديم وخون ريختيم امافايده نداشت توروخدااگه كسي چيزي ميدونه راهنمايي كنيذ

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم همینم.یه طلسم پیدا کردم تو خونه ام.... که از یه بیماری یکساله خلاص شدم....

ولی باز برام به اتفاق بد افتاد.حالا یکی بهم گفته خودم رو عقیقه کنم.ببینم چی میشه

خدایا شکرت...

من و شوهرم از زمان عقد تا چند وقت پیش کلی مشکل برامون پیش اومد حتی خانواده شوهرم با اینکه حتی بهشون تو نگفتیم آزمون فاصله گرفتن ولی همیشه به خدا و آینده خوب که خدا میسازه و خدا بد نمیخواد ایمان داشتم و الان زندگیمان خیلی تغییر کرد خیلی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792