خیلی کم غذا شده بیچاره انقد تو گرما میمونه خونه ک میاد از غذای گرم بدش میاد اگه غذای سرد کسی بلده برام توضیح بده یکی دوبار الویه و آبدوغ خیار درست کردم نمیشه ک کله تابستون همین ۲تارو بخوره
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
عزیزم غذای آبدار که معمولا گرم خورده میشه توی این فصل دل خیلیا رو میزنه، غذاهایی درست کن که حالت آبدار نداشته باشن و داغ نیار سر سفره. مثلا کوکو یا کتلت یا ماکارونی و استامبولی بذار از داغیش کم شه بعد با چیزای خنک مثل گوجه و خیارشور و دوغ بیار بخورین. بعضی غذاها هم که سردشون خوشمزه تره مثل کشک بادمجون