پسرم 45 روزشه و 4 روزه که ختنه شده به روش حلقه امشب ی قطره خون تو پوشکش بود سر آلتش خونیه تا بیست دقیقه پیش هم نمیخوابید با اینکه دو ساعته استامنیفن دادم بهش
نگرانم هرچی سرچ میکنم میگه خونریزیه کم طبیعیه اما نزده تا چند روز بعداز ختنه
راستی دکتر دو شنبه دوباره معاینه ش کرد و گفت مشکلی نداره یعنی دوروز بعد از ختنه ممکنه الان مشکلی باشه .کسی تجربه ای داره ؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اینکه امشب بعداز چند روز دوباره بیقرار شده بود چی؟ اخه پسرم کلا ارومه و خیلی کم گریه میکنه ا ...
بستگی داره چقدر خونریزی کرده باشه کم یا ریاد روش حلقه ای معمولا زیاد خون نمیاد سنتی ک طبیعیه خونریزیش میخوای برو اینستا از چندتا پزشک این سوالارو ی جا بپرس بالاخره یکیشون جواب میدن اینجوری خیالتم راحت تره