2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وقتی عصبی میشم یه کیلو جعفری میخرم میشورم لیمو میریزم میخورم ...یا سالاد شیرازی یا هویج ...لاغر نشدن و پرخوری عصبی و فلان و اینا فقط بهانه ست به هدفمون نرسیم ...

به بعضیام باید گفت: ببخشید فهم ما در حد نفهمی شما نیست !😏aramesh74 هستم😊

اگر نمیتونی رژیم بگیری باید ساعات ورزشیت رو زیاد کنی که هر چی میخوری همون روز بسوزونیش. اما روند کاهش وزنت اینجوری ممکنه کمی کند پیش بره.

روزی یک ساعت تا سه ساعت ورزش بسته به حجم عذا و میزان کالری مصرفیتون نیاز دارید.


و اینکه حالا که رژیم نمی گیرید چربیهای مضر و قند مصنوعی رو لااقل مصرف نکنید 


والسلام 

الان فصل میوس گشنت شد به جای چیزای پر کالری میوه بخور 

شیرینی و چیزای پرکالریم تو خونه نزار که چشمت نیفته 

چای سبز بادوم ویتامین ای حتما بخور 


از سخنان پیامبر :  هر جا که بدکاران حکمروا باشند و نابخردان را گرامی بدارند، باید منتظر بلایی بود . 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سریال بدنام

ساحل3636 | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش