2789

یعنی میری بانک.پول میدی طبق قیمتی که دولت میزاره.مثلا قبل از عید ۱۴۰۰ بود.بعد از مثلا ۶ ماه یا یکسال میری از خود بانک سکه رو میگیری.

الان فک نکنم باشه مگه اینکه اعلام کنن

در دنیا هیچ چیز پایدار نیست واگر انسان توقع بقای چیزی را داشته باشد احمق است.اما اگر از آنچه که برای مدت کوتاهی دارد لذت نبرد از آن هم احمق تر است.
یعنی میری بانک.پول میدی طبق قیمتی که دولت میزاره.مثلا قبل از عید ۱۴۰۰ بود.بعد از مثلا ۶ ماه یا یکسال ...

چرا میخوان بدن الان اوراق میدن دیگه سکه فیزیکی خودش رو نمیدن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان خبرشو خوندم.شما رو نمیدونم ولی من حتما تمام پس اندازمو میخرم.

به نظرم بهترین راه برای حفظ  ارزش پوله

در دنیا هیچ چیز پایدار نیست واگر انسان توقع بقای چیزی را داشته باشد احمق است.اما اگر از آنچه که برای مدت کوتاهی دارد لذت نبرد از آن هم احمق تر است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792