2777
2789
عنوان

بارداری

30 بازدید | 11 پست

سلام، خانما خواهش میکنم کمکم کنید، بخاطر خدا تجربه ای دارید؟هفته ۷و۵ روزم هفته پیش۴شنبه رفتم سونو بیمارستان مهدیه تهران شب عاشورا. بخاطر لکه بینیم.رگام زدم دکتر گفت.۶هفته و خورده ای قلب نبود.چهارشتبه این هفته باید برم سونو مجدد. این لکه بینام امون نمیده شیافم میزارم هر ۸ساعت. یوقتا صورتی میاد . میگم مشکلی پیش میاد خدای نکرده؟ خیلی نگرانم😔😔😔

کسانی ک وعده بهشت بما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم نمیخوام نگرانت کنم امیدوارم برای شما اینجوری نباشه منم چند ماه قبل اینجوری شدم و سقط شد رفتم سونو 5هفته قلب نداشت دو هفته بعد تکرار کردم رشد نکرده بود و 5هفته مونده بود و در نهایت سقط شد دکتر گفت لکه بینی داری خودش داره سقط میشه

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

عزیزم نمیخوام نگرانت کنم امیدوارم برای شما اینجوری نباشه منم چند ماه قبل اینجوری شدم و سقط شد رفتم ...

لکه بینیات چ شکلی بود؟ و اینکه مال من دارم صورتی تر میشه ب قرمز

کسانی ک وعده بهشت بما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند....

عزیزم نمیخوام نگرانت کنم امیدوارم برای شما اینجوری نباشه منم چند ماه قبل اینجوری شدم و سقط شد رفتم ...

لکه بینات چطوری دفع شد اون جفت و اینا؟ فقط با لکه بینی؟

کسانی ک وعده بهشت بما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند....

لکه بینیات چ شکلی بود؟ و اینکه مال من دارم صورتی تر میشه ب قرمز

مال منم اینطوری بود

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

لکه بینات چطوری دفع شد اون جفت و اینا؟ فقط با لکه بینی؟

نه عزیزم لکه بینی بود و شدید شد و درد داشتم بعددفع شد

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

لکه بینات چطوری دفع شد اون جفت و اینا؟ فقط با لکه بینی؟

عزیزم به خودت استرس نده انشالله دوباره بری سونو همه چی خوب باشه

فقط 33 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

♥️پسرم خداروشکر دارمت♥️ تو دلی عزیزم نمیدونم دختری یا پسر فرقی نمیکنه برام فقط از خدا میخوام صحیح سالم باشی منو بابایی و داداشی بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم♥️ خدایا شکرت 💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز