2777
2789
عنوان

فاکتور 5

2732 بازدید | 46 پست

سلام دوستان من بخاطر دوتا سقط پشت سر هم ازمایش دادم ک گفتن فاکتور ٥ پایینه باید امپول بزنی ک بچه بمونه .کسی نمیدونه از فاکتور ٥ یا استفاده نکرده از امپولش ..من فقط قیمتشو میدونم ک تا ٩ ماه هر روز میشه ٩ ملیون تومن   ایا با بیمه حساب میشه 

خدایا جز تو معبودی نیست  تو پاک منزهی و من از ستمگران هستم ..

مشکل انعقادی داری درسته؟

آنچه خواهی از او خواه و آنچه طلبی از او طلب، به نظری صد هزار حاجاتت روا نمايد و به التفاتی صد هزار درد بی درمان دوا کند و به انعطافی زخم‌ها را مَرهم نهد و به نگاهی دل‌ها را از قيد غم برهاند، آنچه کند او کند ما چه توانيم کرد، يَفعل ما يَشاء و يَحکُمُ ما يُريد است، پس سَرِ تسليم نـِه و توکّل بر رَبِّ رحيم بـه .    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بحث قیمت به کنار واقعا حاضری روزی یه آمپول بزنی؟

اره اگه با این امپول بچم نجات پیدا کنه سقط نشه حاظرم

خدایا جز تو معبودی نیست  تو پاک منزهی و من از ستمگران هستم ..
عزیزم شما خودتون جای این خانوم بودی حاضر میشدی آمپول بزنی یا ن؟؟؟؟؟؟؟ بعضیا حاضرن همه زندگیشونو بدن ...

اره واقعا ..


خدایا جز تو معبودی نیست  تو پاک منزهی و من از ستمگران هستم ..
عزیزم شما خودتون جای این خانوم بودی حاضر میشدی آمپول بزنی یا ن؟؟؟؟؟؟؟ بعضیا حاضرن همه زندگیشونو بدن ...

من خیلیییییی خیلی ناجور با آمپول مشکل دارم. نه نمی زدم. باورتون بشه یا نه قید مادر شدن رو می زدم. چون معتقدم اگر خدا و کائنات برام بچه نمیخوان خیلی بهتره که بچه دار نشم...

برای من عزیزی پیش همه کس رئیسی 😁تو یکی حرف نزن که جای هیچی حسابت نمی کُنُم

امپول فاکتور 5 رو باید تایید بیمه بگیری شرایط داره 

دارو از این هم قرار گرونتر بشه خدا رحم کنه به دل ما منتظرها و مریضهای دیگه

آنچه خواهی از او خواه و آنچه طلبی از او طلب، به نظری صد هزار حاجاتت روا نمايد و به التفاتی صد هزار درد بی درمان دوا کند و به انعطافی زخم‌ها را مَرهم نهد و به نگاهی دل‌ها را از قيد غم برهاند، آنچه کند او کند ما چه توانيم کرد، يَفعل ما يَشاء و يَحکُمُ ما يُريد است، پس سَرِ تسليم نـِه و توکّل بر رَبِّ رحيم بـه .    

عزيزم من نميدونم فاكتور ٥ كدومه ولي احيانا نشكل انعقاد خون ندارين ؟ منم تو آزمايشام مشخص شد دارم ،الانم توي بارداري از اول دارم روزي ١ دونه آكپول انوكساپارين ميزنم ولي انقد گرون نيست قيمت دقيقشم نميدونم اصلا ولي نهايتا ٣/٤ تومن بشه تا آخر به اميد خدا... آمپولاي روزانه يا انوكساپارين ديدم ميزنن يا هپارين كه قويتر هست ولي اين قيمت كه ميگين شايد قيمت آزادش باشه

بعد اينكه ربطي به خواست خدا نداره خدا ميخواد بچه بهش خونرساني نشه خفه بشه از بين بره؟؟ پس چرا بهمون ميده؟؟ خدايي كه درد و بيماري رو ميده راه حلشم داده اينم يه مشكله ديگه كه خدارو شكر قابل حله، منم حاضرم روزي ١٠تاشو بزنم فقط بچه ام به سلامتي و به موقع دنيا بياد

من خیلیییییی خیلی ناجور با آمپول مشکل دارم. نه نمی زدم. باورتون بشه یا نه قید مادر شدن رو می زدم. چو ...

اونکه درسته تا خدا نخواد نمیشه  .منم امیدم بخداست همه وسیله اند ..

خدایا جز تو معبودی نیست  تو پاک منزهی و من از ستمگران هستم ..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز