2777
2789

اگه رشته ت تجربیه

که خوندن نداریم عزیز من

برو فقط سوال حل کن

انقدر سوال حل کن که دستت درد بگیره

تو تجربی و مخصوصا قبولی رشته تاپ چیزی تحت عنوان خوندن نیست

من یادمه مشاورم پارسال سر نهاییا کاری کرد تو یه روز نزدیک 200 تا سوال تشریحی کار میکردم

و شبها اون درد دستم برام بشدت شیرین بود.

پس برنامت رو درست حسابی بچین ک حالا ک داری زحمت میکشی لاقل نتیجه بگیری


بالاخره منم میتونم بگم خانوم دکتر شدم😂🕺البه دانشجو پزشکی ولی شما دکتر صدا کنین ذوقی شممم🤌🏻💞*عادت کنین. غصه هراتفاق بد رو یه دفعه بخورین نه یک عمر🌱*‏پشت تموم موفقیت‌های آدمای این دنیا قطعا یکی بوده؛حالا نه اینکه یکی بوده که حمایتش کرده، نه! اتفاقا برعکس. یکی بوده که نادیدش گرفته، یکی بوده که احساسشو کُشته و یه روزی اونقدر کوچیکش کرده که اون برای گرفتن بزرگ‌ترین انتقام دنیا یعنی "موفقیت" شبانه روز تلاش کرده...❤️✨️

چه رشته ای هستی ؟

نمونه سوال کار کن خیلی😊

منم ۱۲ انسانی هستم کنکور دارم و نهایی😁

انشالله که موفق باشی گلی ♥️

محکم بشین بخون حتما 🌷💖

فقط نمونه سوال و تشریحی کار کن دور شو از حاشیه و همه چی سفت سخت تموم تمرکز تو بزار سر درس

فقط 12 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چه رشته ای هستی ؟ نمونه سوال کار کن خیلی😊منم ۱۲ انسانی هستم کنکور دارم و نهایی😁انشالله که موفق باش ...

تجربی ام

فدای شما همچنین🎀

برای زبان نگرانم. خصوصا لیسنینگ

برای تصحیح کردن خیلی سخت میگیرن؟کلمات کلیدیو بنویسم حله؟


اگه رشته ت تجربیهکه خوندن نداریم عزیز منبرو فقط سوال حل کنانقدر سوال حل کن که دستت درد بگیرهتو تجربی ...

واسه زیست خیلیییی زیاد درطول سال نمونه سوال حل کردم

از شیمی میترسم واقعا چیکارش کنمم یازدهمم البته

تجربی امفدای شما همچنین🎀برای زبان نگرانم. خصوصا لیسنینگ برای تصحیح کردن خیلی سخت میگیرن؟کلمات کلیدی ...

ببین اگر میتونی کتاب سیگنال یا فرمول بیست تست و کلیپ آموزشی هر کدومش در توانت هست دانلود کن بخر یا چاپ کن اگرم نمیتونی کلیپ آموزشی نگاه کن حتما و محکم بشین بخون گلی به امید خدا موفق میشی زبان واقعا سخته سعی کن تمرین زیاد داشته باشی 🌄❄️🍁🤩🌿💜

امتحانت کی شروعه؟

فقط 12 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زشتم😪

merajoon | 37 ثانیه پیش

افزایش قد

lilplpl | 31 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز