چشم_درشت87 مدیر استارتر عضویت: 1405/03/15 تعداد پست: 631 عنوان نهایی 68 بازدید | 6 پست بچه ها اگر از فردا شروع کنم به خوب خوندن میشه معدل بالا گرفت نوبت اول رو خوب خوندمه نوبت دومم توی این چند ماه یه دور دو دور خوندمه کاربری جدید barbie87 دیروز | 22:50 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
چشم_درشت87 مدیر استارتر عضویت: 1405/03/15 تعداد پست: 631 اره بابا استرس گرفتمه امروز هم رفتم سر خاک خستم نمیتونم بخونم عذاب وجدان دارم کاربری جدید barbie87
جنون_پنهان عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 1390 استرس گرفتمه امروز هم رفتم سر خاک خستم نمیتونم بخونم عذاب وجدان دارم بیا باهم بخونیم منم میخونم واسه نهایی
چشم_درشت87 مدیر استارتر عضویت: 1405/03/15 تعداد پست: 631 بیا باهم بخونیم منم میخونم واسه نهایی اوکیه فردا چی بخونیم؟ کاربری جدید barbie87
چشم_درشت87 مدیر استارتر عضویت: 1405/03/15 تعداد پست: 631 فردا بیا کلا عربی بخونیم به نظرم سه درس از دینی با یه جلسه نهایی شیمی کاربری جدید barbie87