2777
2789
عنوان

میگه

125 بازدید | 24 پست

وقتی از خدا چیزیو میخوای ینی به قدرت اون ایمان داری و وقتی خدا نمیشنوه ینی به قدرت خودت ایمان داره

کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گزینه ۳ینی خدا تورو به تخمشم نمیگیره

تو ایران آره یکم معادلات پیچیدست

کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.

الان من از خدا گرین کارت امریکا میخوام .همین الان خونه تو کالیفرنیا میخوام

میخوام یکی ارثشو همین الان به نامم بزنه

میده ؟ خیرررر

همین الان میتونم به دست بیارم اینایی که گفتم یا اون رو راضی کنم ؟؟ بازم خیررر

دندان لق را باید همان اول کشید وگرنه حالا حالاها اذیتمان خواهد کرد🌝

همون گزینه ی 2 درسته، کلا تو ایران خدا گفته فقطططط به قدرت خودتون تکیه کنید از من کاری برنمیاد😁😁😁

دشنام گوئی و بد زبانی و دریدگی و فحاشی از نشانه های نفاق است،،، که در این سایت به وفور دیده میشه🥶🥶🥶🥶

الان من از خدا گرین کارت امریکا میخوام .همین الان خونه تو کالیفرنیا میخوام میخوام یکی ارثشو همین الا ...

من چی بگم که خانزاده هستم و پدر و پدربزرگم پولشون از پارو بالا میره ولی دست منو نمیگیرن چون چیییی؟؟؟دخترم!

الان من از خدا گرین کارت امریکا میخوام .همین الان خونه تو کالیفرنیا میخوام میخوام یکی ارثشو همین الا ...

3 4 تا از همکلاسیای خودم همین الان دارن تو آمریکا خوش میگذرونن ، یا مثلا یکی از آشنایان از 0 مطلق رفت استرالیا الان خودشو به 100 رسونده

نمیگم آسونه ها سختم نیست خیلییییی سخته ولی غیرممکنم نیست میتونی

کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.

من چی بگم که خانزاده هستم و پدر و پدربزرگم پولشون از پارو بالا میره ولی دست منو نمیگیرن چون چیییی؟؟؟ ...

گنجم داشته باشی تا علم استفاده اونو نداشته باشی بدرد نمیخوره

کاربر انتقاد پذیر ( اگر اعتراضی داشتین میتونیم باهم با ملایمت حلش کنیم همتون آبجیای منین ) گلب سبز / شعبه دیگری ندارد.

من چی بگم که خانزاده هستم و پدر و پدربزرگم پولشون از پارو بالا میره ولی دست منو نمیگیرن چون چیییی؟؟؟ ...

بابات که وظیفشههه

چه جنسیت زده و روانی ان

دندان لق را باید همان اول کشید وگرنه حالا حالاها اذیتمان خواهد کرد🌝

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش