2777
2789
عنوان

مشورت

25 بازدید | 11 پست

سلام امیدوارم خوب باشین

به نظرتون انرژی منفی یا سنگینی مثلا تو بعضی خونه ها که تازه ممکنه برین توش حقیقت داره یا خرافاته؟

اگه اره نشونه هاش چیه؟

چطور باید دفعش کرد؟ یا دفع نمیشه؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کاش جزیی تر توضیح میدادین🙏

معمولا وقتی یکی از اعضای خانواده از طلسم استفاده میکنه برای خواسته خودش شیطان خود به خود وارد زندگیشون میشه و کل خانواده رو درگیر میکنه ..و اینم بدونید طلسم از طریق شیطان انجام میشه و همه این کار و اشتباه میدونن چون به جای خواستن از خدا از شیطان طلب حاجت میکنن

تنها راه نجات پیدا کردن انجام واجبات دین و توبه واقعی هست که شیطان رو از زندگی اون خانواده بیرون میکنه و از خدا بخواین که از سر شیطان نجات پیدا کنید

سینگل به گوری تا ابد 
معمولا وقتی یکی از اعضای خانواده از طلسم استفاده میکنه برای خواسته خودش شیطان خود به خود وارد زند ...


ممنونم عزبزم ، منظور خونه جدیدیه که حس ادم توش یه طوریه...راستش نمی دونم انرژی ادم های قبلی تو خونه میمونه یا نه یا روی اونها هم اثر میداره...ما اهل طلسم نیستیم فکر نکنم اطرافیانمون هم باشن ولی مطمئن نیستم

ممنونم عزبزم ، منظور خونه جدیدیه که حس ادم توش یه طوریه...راستش نمی دونم انرژی ادم های قبلی تو خونه ...

ولی همه حس های بد کار شیطان هست ممکنه یه نفر به جای دعا بهتون طلسمی داده که متوجه نشدین..

فرق طلسم و دعا تو اجابت شدنش هست ..طلسم سریع و بدون معطلی جواب میده ولی دعا تحت شرایط خاص مستجاب میشه ..برا اینکه خیلی ها از روی سادگی میرن دنبال طلسم و یه عمر خودشون رو درگیر میکنن

سینگل به گوری تا ابد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز