معمولا به کسایی که دوسشون داری بیشتر از یه بار فرصت میدی، این حس که هنوز انگار نمیخوای از دستشون بدی با اینکه میدونی لیاقتشو ندارن، و این غمگین ترین ضعف یه آدمه.
abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)