2777
2789
عنوان

دلتنگم

12 بازدید | 0 پست

خیلی دلم تنگ شده براش

اون خیلی مصمم منو رها کرده و کلا سراغمو نمیگیره

دیگه امیدی به اینکه دوسم داشته باشه ندارم

و نمیتونم زنگ بزنم یا پیام بدم

چون اون حتی اگه جواب بده باز میره و نمیمونه

و دلتنگی من فقط برای یه ساعت نیست

بلکه همیشه میخوامش

اما اون نه

گاهی میگم اگه دلتنگ بود خودش زنگ میزد

یعنی با وجود تمام دلتنگی امیدی به زنگ و پیام هم ندارم

مسئله اینه خودش برای بودن با من هر کاری کرد

خودش هم جوری منو ول کرد انگار هیچ وقت منو ندیده و نشناخته

خیلی قلبم شکست

اولین بار بود از ته قلب کسیو دوست داشته باشم اینهمه

و اون منو به یه ورش نباشه

شما وقتی برای دوسپسرتون دلتنگ میشید

چیکار میکنید ؟؟


حتی تو فضای مجازی هیچ ردی از خودش نزاتشه

ناراحتیم اینه خودش اومد سمتم

خودشم منو ولم کرد

خوب نیست آدم با احساسات کسی بازی کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز