من خودم میخوام برا اولین بار موهام دکلره کنم خودم و هیچ تجربه ای ندارم کلی راجبش تحقیق و سرچ کردم میخوام موهام رنگ خاکستری نقره ای کنم اما میترسم سبز بشه و دست تنهام و خیلی کند میشه همشو بزارم و میارسم تا تهش برسم بسوزه به چت جی پی تی گفتم میگه که نباید یه طرف انجام بدی بشوری بعد بری طرف بعد موهات میسوزه میدونید باید چیکار کنم