نینیار الان تاپیک من که قفل بود و بحث تفرقه نبوده هیچ کلمه ممنوعه داخلش نبوده و یک چیز کلی بود نسبت به هر چیزی
تعطیل شده که تاپیک بعدی ک زدم پاک کردم مبادا تعطیل بشه
هدفت چی بود تعطیل شد؟
این همه مریض اینجاست جمع نمیشه تعلیق نمیشه
امضا ها منظور دار تعلیق نمیشه
تاپیک ما باید تعطیل میشد؟
لطفا به مخاطبت احترام بزار